پیام امیر

به خون بهای تو خون سیاه جلاد است


Balatarin

Sunday, November 15, 2009

آلبوم آخ محسن نامجو - شاهکار یا کرسی شعر؟

(توضیح : کرسی شعر در فرهنگ عامیانه قدیمی به صحبت هایی که خانواده ها دور کرسی جمع می شدند و میزدند می گفتند - حرف بیهوده . متاسفانه در دوران اخیر این واژه شکل زننده ای گرفته) ترنج محسن نامجو رو یادتونه؟ مگه میشه کسی یادش نباشه آلبوم سنتی ها رو یادتونه؟ آلبوم آخ رو گوش دادید؟ به نظر من گند زد به سابقه کار محسن نامجو نه به خاطر الفاظی که توش به کار برده و شبیه کارهای زیر زمینی چند سال پیش شده نه. قبلا هم شعرهایی از نامجو شنیده بودیم که الفاظ به .... رفت یا به ت...مم یا ... به کار رفته بود ولی این آلبومش واقعا خیلی ضعیف بود. حتی آهنگ شمس رو که به اون قشنگی خونده بود بازخونی کرده و دیدیم چی شده. یا آهنگ دلا دیدی رو ک برداشته با موسیقی کلیسا ترکیب کرده . آخه محسن چرا سر سری کار کردی که اینجوری بشه من همیشه جلو استادم از تو حمایت می کردم وقتی میگفت نامجو هیچی حالیش نیست گفتم به انسان های بزرگ حسودی زیتد میشه. آخه این چه آلبومی بود؟ هرکاری که تو ایران نتونستی بدی بیرون زدی تو یه سی دی؟ تنها آهنگ جالب گلادیاتور ها بود.

1 comment:

  1. مصطفی کولیوندNovember 29, 2009 at 9:39 AM

    ببین برادر من این آلبوم برای سبک مخصوص خود نامجو ساخته شده. خوب همه پسند نیست قبول دارم.ولی اگر شما از یک آلبوم خوشتون نیومد دلیل بر این نیست که نامجو چیزی حالیش نیست.منم موسیقی کار میکنم و تا حالا هم مانند نامجو ندیدم.اما این آلبوم مخصوص سبک نامجو هست شما در قبل از آلبوم سنتیها یاد کردید در حالی که باید بگم این آلبوم اصلا در سبک نامجو ساختته نشده. شما احتمالا سبک نامجو رو نمی پسندید که از این آلبوم خوشتون نیومده ففط چند تا از کارهای اون رو پسندیدید که در سبک نامجو ساخته نشده.با تشکر

    ReplyDelete