پیام امیر

به خون بهای تو خون سیاه جلاد است


Balatarin

Monday, November 30, 2009

روحیه در حد تیم ملی واسه 16 آذر

امروز خیلی روحیه گرفتم شاید هم جوگیر شدم. رفتم تو فولدر سبزم. یه سری آهنگ و فیلم دیدم. هم وقتی تصاویر شهیدان رو دیدم گریه کردم هم وقتی موج جمعیت رو دیدم خیلی خوشحال شدم. یهو پریدم هوا شروع کردم شعار دادن . "یا حسین میرحسین" هی مادرم گفت ساکت همین موقع داداشم اومد دید من جوگیرم از من بدتر جو گیر شد دو تایی شروع کردیم مرگ بر خامنه ای گفتن . دیگه محله ما هم کم کم داره شلوغ میشه. چند روز پیش تو خیابون یکی داشت کاغذ پخش میکرد و مرگ بر دیکتاتور میگفت. یه برگه به من داد دیدم نوشته 16 آذر دانشجو میمیرد ذلت نمی پذیرد. یا از جلو یه مسجد رد میشدم پیرمردها حرف میزدند شنیدم می گفتند امسال محرم میشه زمان شاه عزاداری ممنوع میشه یکیشون تو جواب گفت امسال همه محرم سبز میپوشن. محل ما هم حال هوای خودش رو داره. ولی رو محرم خیلی برنامه داریم چون نزدیک خونه پدری میرحسین هم هستیم دیگه امسال محرم نمیتونند جلو دسته های تهرانپارس رو بگیرند

No comments:

Post a Comment