پیام امیر

به خون بهای تو خون سیاه جلاد است


Balatarin

Wednesday, January 27, 2010

نا آرامی در شرق تهران

دیشب 6 بهمن 1388 منطقه پیروزی تهران شاهد نا آرامی های پراکنده ای بود که به دلیل پخش گسترده اعلامیه های جنبش سبز برای 22 بهمن سبز اتفاق افتاده بود.
در روزهای گذشته جوانان سبز شرق تهران از تهران پارس تا پیروزی و از پیروزی تا افسریه با پخش و چسباندن اعلامیه و دیوار نویسی تکثر جنبش سبز در تمام اقشار جامعه را به رخ کودتاچیان کشیدند. به دلیل اینکه جو منطقه در چند روز اخیر ملتهب بوده دیشب ماموران بسیجی کمین کردن تا جوانان سبز منطقه را دستگیر کنند غافل از اینکه با گرفتن یک دو یا هزار نفر دردی درمان نمی شود. با شنیده شدن فریادهای الله اکبر و یاحسین میرحسین و مرگ بر دیدکتاتور جوانانی که زیر تازیانه بسیجیان جیره خوار گیر افتاده بودند مردم از خانه های خود بیرون آمده و زد و خورد با ماموران صورت گرفت که خوشبختانه هیچ کدام از هموطنانمان آسیب جدی ندیدند و افرادی که مورد غضب بسیجیان واقع شده بودند آزاد شدند. این اتفاق در فلکه دوم نیروی هوایی رخ داد.
شنیده ها حاکی از آن است که پخش اعلامیه و درگیری های مشابهی در مناطق : میدان شهدا – میدان شکوفه – میدان موتورآب – میدان محلاتی _ چهارراه میثم _ اطراف دانشگاه آزاد تهران حنوب _ بلوار ابوذر و همچنین در خیابان های بهار و رشید در تهرانپارس _ زارعی – خاک سفید و .... رخ داده است.

امروز صبح وقتی داشتم میرفتم مدرسه تمام خیابونها پر از اعلامیه بود ولی موقع برگشت بیشترشون رو از بین برده بودند

No comments:

Post a Comment