پیام امیر

به خون بهای تو خون سیاه جلاد است


Balatarin

Friday, January 29, 2010

راهکاری جدید

با کمک دوستم دو تا کارت تلفن خریدیم و از تلفن عمومی زنگ میزدیم به خونه های مردم و می گفتیم : سلام . ببخشید که مزاحم شدم. میخواهم شما را به راهپیمایی 22 بهمن دعوت کنم. در این روز در کنار هم می ایستیم و با نفی ظلم و استبداد و شعار علیه خامنه ای لعنت الله علیه و آله لرزه بر اندام کودتا چیا می اندازیم."
واکنش مردم مختلف بود: اکثرا که آخرش میفهمیدن ما واسه چی زنگ زدیم. خیلی ها خوششون میومد و با یه تیکه ای که مینداختند به ما میفهموندن که میان. بعضی ها میترسیدن مامور وزارت اطلاعات باشه و سریع حضورشون در راهپیمایی رو رد می کردن و میگفتن ما با سیاست کار نداریم. دو یا سه نفر هم که بسیجی از آب در اومدن شروع به فحاشی کردن و من با عذر خواهی از اینکه مزاحمشون شدم خداحافظی کردم و گوشی رو گذاشتم. این یه طرز خبررسانیه! با مزاحمت تلفنی هم فرق داره!

No comments:

Post a Comment