پیام امیر

به خون بهای تو خون سیاه جلاد است


Balatarin

Sunday, January 17, 2010

بوی پیروزی و نقابهایی که برداشته میشود

شخصا مخالف حذف هر گروهی از جامعه هستم. با خیلی از عقاید مخالفم ولی درمقابل با حذفشان هم مخالفم. بچه هایی که تو فیس بوک فعال هستند شاید بهتر بفهمند من چی میگم. یه روز وقتی رای ما رو دزدیدند همه آواتورها شد "رای من کجاست؟" یه روز وقتی میرحسین موسوی بیانیه داد همه ازش حمایت کردند با اینکه انتقاد هم میکردیم. یه روز وقتی مهدی کروبی در برابر تجاوزها و شکنجه ها ایستاد و دولت رو رسوا کرد همه گفتیم "عشق است شیخ مهدی کروبی" یه روز وقتی منتظری فوت کرد همه سیاهپوش شدیم. یه روز وقتی عاشورا شد همه از برخورد حکومت شکه شدیم ولی امروز که بوی پیروزی می آید بعضی از گروهها که به راستی نام منافق برازنده شون هست شروع کردند که برای بدست آوردن قدرت به هر کلمکی دست بزنند و به همه چیز آویزون بشوند. همونهایی که تا دیروز با بیانیه های موسوی بالا و پایین میپریدند امروز به او دشنام میدهند اونهایی که آواتورهاشون سبز بود شده داس و چکش حالا که بوی پیروزی میاد میخوان راهی که سی سال پیش رفتند رو دوباره بروند. اما من میخوام بهشون بگم که ما سبزها نمیخواهیم شما نباشید ما سبزها میخواهیم شما رو راست باشید. نمیخواهیم که پیروزی ما رو بدزدید میخواهیم که در پیروزی ما شریک باشید پس لطفا از پشت خنجر نزنید!

3 comments:

  1. اخه قربون تو هموطن گلم برام، بوی کدوم پیروزی؟ دولت کودتا استعفا کرده؟ تاریخ برگزاری رفراندوم مشخس شده؟ زندانیان سیاسی برگشتن خونه؟ جناایاتکار ها دستگیر شدند و تو زندان منتظره دادگاه بیطرف و عادلانه هستند؟ شورای نگهبان ملغا شده؟ سید علی برکنار شده؟ روزنامه ها آزاد شدند؟ قانون اساسی داره اصلاه میشه؟ زنان، اقوام، ادیان به خواسته هاشون رسیدند؟ حق مادران ندا، سهراب، اشکان و دیگر شهدا رو گرفتیم؟.........
    یا اینکه فراموش کردی که بزودی چندین نفر از همراهانمون رو به اسم محارب اعدام خواهند کرد، بسیاری از عزیزانمون طی ۳ هفته اخیر بازداشت شدند(غیر از قبلی ها که پشت سر هم حکم های عجیب غریب سنگین میگیرند)، پروژه ترور هواداران جنبش و نسبت دادن آن به خود جنبش آغاز شده، ........
    بزرگترین پیروزی و دست اورد ما، اتحاد همه ما با هر تفکری و عقیده ای درون جنبش سبز و گسترش ان، بوده و هست. هنوز به هیچکدام از خواسته هامان نرسیده ایم. یا به یک برنامه مناظره آبکی که جلوش رو هم گرفتند میگی بوی پیروزی؟
    دوست گلم، هنوز راه بلندی تا پیروزی داریم!

    ReplyDelete
  2. جناب Anonymous
    جالب است که با هر پست من مخالفت میکنید! و جالب تر که در هر پست من نظر میدهید از موسیقی گرفته تا سیاست و همیشه مخالفت میکنید.
    چشمهای خود را باز کنید تا پیروزی که در نزدیکی است ببینید.
    در ضمن صلاح صحیح است نه اصلاه

    ReplyDelete
  3. من با کامنت گذاری شما مشکلی ندارم. ولی بدی این دنیای مجازی اینکه همه رو به چشم مامور وزارت اطلاات باید ببینی

    ReplyDelete