پیام امیر

به خون بهای تو خون سیاه جلاد است


Balatarin

Wednesday, January 27, 2010

احمدی نژاد خوشه چین

اون موقع که همه داشتند میرفتن فرم پر کنند تا موقع هدف مند کردن یارانه ها یه پولی بدن دستشون به پدرم گفتم برو فرم رو پر کن دیگه! خندید و تیکه همیشگیش رو گفت : بچه ای مگه؟! گفت : من بیست و خرده ای سال واسه سپاه کار کردم امثال احمدی نژاد رو خوب میشناسم یه جوری سرت کلاه میزارن که فکر می کنی بردی ولی نمی فهمی که بیچاره شدی. اون موقع که این حرف رو زد یاد اون داستان معروف جرج اورول افتادم که سهمیه شکلان وینیستون اسمیت از 4 تخته رسید به 2 و نیم تخته و جو سازی ها طوری بهش قبولونده بود که فکر میکرد سهمیه شکلاتش نیم تخته افزایش یافته. حالا خوشه سازی ها هم همین حکایت رو داره من که هرکی رو دیدم خوشه 3 بوده اگه کسی خوشه 1 یا 2 دید به ما هم بگه. خوب شد که پدرم فرم پر نکرد وگرنه هم وقتش تلف شده بود هم سوخته بود! اینا رو گفتم یه چی بگم بخندید سرایدار مدرسه ما که نه یه تیکه زمین تو روستا یا یه خونه یا حتی ماشین هم نداره شده خوشه 3 شد وای به حال اونی که یه تیکه زمین داره. اون فکر کنم باید یه پولی هم به دولت بده

No comments:

Post a Comment