پیام امیر

به خون بهای تو خون سیاه جلاد است


Balatarin

Thursday, March 18, 2010

سال صبر و استقامت ملی مبارک!

دم سید گرم. این اولین حرفی بود که بابام بعد از اینکه فهمید میرحسین امسال رو سال صبر و استقامت ملی نامگذاری کرده گفت.
امروز هم که داشتیم با همکلاسی ها تا سال دیگه خداحافظی و روبوسی میکردیم و تبریگ عید میگفتیم بهم دیگه میگفتیم سال صبر و استقامت مبارک! اس ام اس هم اگه واسه تبریک سال نو دادید سال صبر و استقامت رو تبریک بگید!


اینجا میخوام از فرصت استفاده کنم و عید رو به همه تبریک بگم

پریسا جان یا آبجی دنیای خودمون امیدوارم امسال سال خوبی واسه شما و احمد آقا باشه.امیدوارم کتابت خوب فروش بره و اگه شد امسال تو نمایشگاه کتاب بتونم بخرمش و به همه پز بدم که این کتاب رو آبجیم نوشته! اولین روزی که چت باکس رو تو وبلاگم گذاشتم یه سوال ازت کردم و گفتی میخوای یه کاری انجام بدی نمیدونم متوجه شدی چی رو میگم یا نه! ولی خیلی از فکرت خوشم اومد امیدوارم حتما اون کار رو بکنی.

گیگای عزیز نمی تونم مثل تو قشنگ و ادیبانه صحبت کنم.خودمونی میگم.جای داداش بزرگه من هستی و مثل مهدی داداشم با این که ندیدمت ولی دوستت دارم.امیدوارم که در کنار همسرت سال خوبی رو داشته باشی اگه بچه نداری که بچه دار بشی و اگه هم که داری سالم و سلامت باشند و باعث افتخار و سربلندی شما باشند

گرین لیدر عزیز میدونم میای تو وبلاگم و سر میزنی با هیچ کدوم از بچه های دنباله مثل شما زیرآبی نرفتیم و شیطنت نکردیم.بعضی موقع ها فکر میکردم چند ساله با هم دیگه رفیقیم و هم دیگه رو میشناسیم.میدونم که انسان مهمی میشی و با این هوش سیاسی تو یه جامعه آزاد میتونی زمینه آسایش و رفاه مردم رو فراهم کنی.امیدوارم کار و کاسبی امسال واسه ات خوب باشه و به آرزوت برسی.همیشه امیدواری تو رو تحسین مبکردم

صدف خانم گل هم که دیگه رو سرم جا داره آبجی با معرفت با مرام.میدونم هیچکس هم تو وبلاگم نیاد صدف میاد سر میزنه و یه ردپایی از خودش میزاره.هدف بزرگی داری.رفع تبعیض تو جامعه سنتی ایران خیلی سخته ولی میدونم که امثال شماها اراده ای آهنین دارید و هیچ کس و هیچ چیز جلو دارتون نیست. اینم بدون که یه داداش داری به اسم امیر که همه جوره ازت حمایت میکنه! امیدوارم امثال به هدفی که داری برسی که هدف همه مردم ایران هم هست.

یوسف و بردیا و ... یادتون بودم نگید امیر چقدر نامرده! نمیشد همه رو بگم وقت تنگ است. سال نو همه تون مبارک

سال خوبی رو واسه همه آرزو میکنم امیدوارم سال 90 سال پیروزی ملی باشه. سالی که همه بتونیم همدیگه رو ببینیم.سالی که بتونیم استارت آباد کردن ایران رو بزنیم و از جون مایه بزاریم تا دموکراسی بی نظیری رو در خاورمیانه پیاده کنیم.سرنگونی رژِیم نزدیکه ولی کار ما بعد از اون شروع میشه نباید خیابونها رو خالی کنیم باید وایسیم و اگر کسی خواست از شرائط سو استفاده کنه یه گوش مالی حسابی بهش بدیم.

یه درخواستی ازتون دارم امثال موقع تحویل سال هر جور که میتونید رفیقامون رو دعا کنید. ندا و سهراب و اشکان اسمهای شناخته شده اند اما یادتون نره خیلی ها بودند.

علیرضا افتخاری که قبرش فاصله زیادی با قبر اشکان نداره و چون خانواده ای تو تهران نداره قبرش تک و تنها مونده.یه سنگ ساده داره و هیچکس هم نمیشناستش


مهدی کرمی هم مظلومانه رفت و اسمی ازش نیست



مصطفی غنیان که با دهان معطر با نام خدا از دنیا رفت و در کنار علی بن موسی الرضا در شهر زادگاهش دفن شد




محمد نادری پور دانشجوی عمران از اعضای ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی. شهید شد و جانش رو از دست داد ولی کودتاگران نمیدونند که شاید محمد رو بتونند از ما بگیرند ولی امیدی که محمد داشت رو همه ما داریم و راهش رو ادامه میدیم


ناصر امیر نژاد دانشجوی دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات رشته هوا و فضا پیکر گلگونش در یاسوج دفن شد و در ابتدای خیابان محمد علی جناح در تیراندازی از ساختمان بسیج شهید شد



کیانوش آسا که هروقت اسمش یادم میاد یا به گوشم میخوره یاد آهنگ شهیار قنبری میفتم :
لالا لالا دیگه بسه گل لاله - بهار سرخ امسال مثل هرساله
هنوز هم تیر و ترکش قلب رو میشناسه - هنوز شب زیر سرب و چکمه میناله
نخواب آروم گل بی خار و بی کینه - نمیبینی نشسته گوله تو سینه
آخه بارون که نیست رگبار باروته - سزای عاشقهای کرد ما اینه
نترس از گوله دشمن گل لادن - که پوستش پوست شیره سرزمین من
اجاق گرم سرمای شب سنگر - دلیل تا سپیده رفتن و رفتن


به همین چند نمونه بسنده میکنم اسم های زیادی از قلم افتاد محمد کامرانی, مسعود هاشم زاده, ترانه موسوی, محسن روح الامینی, سید علی موسوی و ...


2 comments:

  1. سلام رفیق.
    چطوری؟
    بازم که من جزو سه نقطه بودم!!!!(اسمایلی ناراحت!!)
    پسر گفتم شب عیدی بیام پیشت تا ازت بخوام در یک اقدام انتحاری برگردی دنباله که بدجور دلمان تنگیده واسه جمع های خودمونیمون.
    برگرد و این شب عیدی اینجور عیدی بده به تمام بچه های دنباله.
    (نپرس چرا من برگشتم دنباله!!(اسمایلی التماس!)

    ماها چشم به راتیم.
    دیگه برنمگردم توو وبلاگت که ببینم اومدی یا نه! امشب نشد نهایت فردا توو دنباله لینکا نظراتت میبینم.(اسمایلی جدیت!:دی)

    (به قول ایمان: ما خودمون اون سایت آباد کردیم و به اینجا رسوندیم و باید تا آخرش واستیم.)
    پس برگرد.

    سال نوتم پیش پیش مبارک.

    ReplyDelete
  2. امیر جون .میخوام بگم که دوست دارم هزارتا مثل داداشم هستی.سالها با افتخار زندگی کنی.ایشاله بعد از اینه که ایران آزاد شد همه همدیگرو ببینیم.همه بچه های دنباله.سال نو شما مبارک.
    ایشاله رشته ای رو که دوست داری تو دانشگاه قبول بشی

    ReplyDelete