پیام امیر

به خون بهای تو خون سیاه جلاد است


Balatarin

Thursday, March 4, 2010

انواع دانش آموز

چند نوع دانش آموز یا همون بچه مدرسه ای داریم:
گروه اول دانش گریز هستند کسایی که هرکاری میکنند تا مدرسه رو بپیچونند.خدا خدا میکنند معلم پاش بشکنه نیاد مدرسه هوا آلوده شه یا برف بیاد تا مدرسه تعطیل بشه

گروه دوم دانش ستیز هستند که اکثرا باباهاشون فرمانده های بسیج و سپاهیهایی هستند که بعد از جنگ استخدام شدند.اونها دانش ستیز نیستند دانش ستیز بار آورده شدند.قدرت تحلیل ندارند و مثل یک ماشین هر برنامه ای بهشون بدی همون کار رو انجام میدن در زنگ تاریخ همه اش حرف های معلم رو رد میکنند و به کتاب درسی ارجاع میدهند و ...

گروه بعد دانش آموز هستند که خودم هم جزو اینام یعنی جبر روزگار اینها رو برده تو مدرسه تا بلکه بتونند تو آینده با گرفتن یه مدرک دانشگاهی یه کاری واسه خودشون دست و پا کنند

گروه بعد دانشجو ها هستند. منظورم افرادی که وارد دانشگاه شدند نیست.اینها ممکنه تو دبستان هم باشند واقعا از علم لذت میبرند و تعدادشون نسبت به گروه بعد بسیار کمتره! دوست دارند کتاب بخونند فکر کنند و ...

گروه بعد که نسبت به گروه قبلی خیلی بیشترند گروه دانش خور ها هستند.اینها از علم لذت نمیبرند بلکه باز هم جبر روزگار اینها رو در مسیری قرار داده که باید همیشه از بقیه بالاتر باشند حتی اگه نفهمند باید بدونند ممکنه واو به واو درس رو حفظ باشند ولی نتونند راجع به اون موضوع کنفرانس بدن اغلب رتبه های خوب کنکور رو میگیرن ولی در سال دوم سوم دانشگاه میان بیرون چون تو دانشگاه حفظ کردن به درد نمیخوره!

خب اینم گزارش این هفته ام.
هفته ای که داره میاد تولد یکی از معلمهامونه میخوایم یه جشن تولد واسه اش بگیریم که از درس فرار کنیم. اونم چه درسی "نظریه اعداد"
در هفته آینده میخواهیم از گروه دانش خور به گروه دانش ستیز فلش بک بزنیم.

این هفته سخت گذشت ولی دارم کم کم به خرخونی واسه کنکور عادت میکنم.تمام تمرکزم رو گذاشتم واسه زیر 4000 تا بلکه علم و صنعت یا تهران قبول شم.یه پولی هم اومد دستم میخوام دستگاه زیراگس بخرم باهاش اعلامیه ها و بیانیه ها رو تکثیر کنم. چندتا دستگاه دیدم و یه 800 هزار تومنی گیر آوردم ولی جا ندارم. فعلا با کپی رو میزی کار میکنم اینم شاهکارم:


مصاحبه میرحسین موسوی با سایت کلمه که در چهارصفحه توسط اکیپمون در شرق تهران پخش کردیم



راستی عجب مصاحبه باحالی کرد موسوی!
معذرت میخوام ولی خامنه ای رو قهوه ای کرد.خامنه ای گفت صلاحیت حضور در نظام رو نداری میرحسین هم با انگشت سوم دست یه علامت بهش نشون داد گفت من از مواضعم یه قدم کوتاه نمیام!
رو دیوار دستشویی مدرسه با اسپری نوشتیم مرگ بر خامنه ای
دوباره عکس های خامنه ای رو از در و دیوار کلاسها کندیم.
اینم ار فعالیت های سیاسی این هفته
دلم واسه همه تون تنگ شده!

1 comment:

  1. بابا دانش شناس،دانش پذیر،دانش خواه،دانش جون.چه با مزه و درست بود تحلیلت.کیف کردم.

    ReplyDelete