پیام امیر

به خون بهای تو خون سیاه جلاد است


Balatarin

Friday, February 26, 2010

فوتبال آخر

شب 21 بهمن تو باشگاه بودیم.بچه ها با همدیگه روبوسی کردند و خداحافظی ها و حلالیت طلبی ها شروع شد.گریه کردیم که شاید همدیگه رو دوباره نبینیم.22 بهمن شد.رفتیم کتک خوردیم و زدیم و برگشتیم. آمار تلفات :1 بازداشتی و بقیه مجروح.
به زور رفیقمون رو از بازداشتگاه کشیدیم بیرون.
امشب 7 اسفند تو باشگاه بودیم.ولی اینبار خداحافظی که از هم کردیم با امید به آینده بود. امشب با همه چیز خداحافظی کردم تا تیرماه  با فوتبال با رفقا با سیاست و دیوار نویسی و  ...
ولی با دو چیز نتونستم خداحافظی کنم یکی سارام بود که جونم رو براش میدم یکی هم وبلاگم بود.نه به خاطر اینکه مال منه دوستش دارم نه! چون دوستای خوبی توش دارم نمیتونم باهاش خداحافظی کنم.
من که آرزوم بوده که یه خواهر گل داشته باشم حالا که خدا بهم لطف کرده و دو تا آبجی با معرفت باحال مثل دنیا و صدف داده چه جوری ول کنم برم؟ (البته ناخواسته داماد دار هم شدیم)
بردیا عزیز یوسف یا همون کلاغ خودمون گیگا باوفا گرین لیدر و ... نمیشه با اینها خداحافظی کرد.
از امشب به بعد هفته ای میام تو وبلاگم ولی میام.طاقت دوری این دوستان رو ندارم!
تیرماه که کنکور دادم باز میام و با پتانسیل بیشتر! شاید تا اون موقع بچه ها با دنباله آشتی کردند یا شاید خودنویس رو ترکوندند.
با اینکه باز میخوام بهتون سر بزنم ولی فکر کم دیدنتون هم عصابم رو خورد میکنه!
دستم هم خوب شد دو روز پیش از تو گچ در آوردمش.
آشتی هم کردم (کسانی که در جریان اند)
دوستون دارم هوارتا _ عاشقتونم هزارتا
بی معرفت بازی در نیارید مارو از یاد ببریدا!!!

اینم عکس من و چندتا از بچه های اکیپ پس از فوتبال 21 بهمن
پایینه که کله اش رو شکم اون یکیه منم!

میخوام تا آخر تیرماه رژِم رو عوض کنیدا!!! من کنکور دادم انرژِی ام زیاده یوهو جوگیر میشم

3 comments:

  1. سلام امیر شیطون کوچولو.خوبی؟کدومشون توئی؟کاپشن آبیه؟سبزه؟یا سیاهه؟درستو بخون و سعی کن بهترین رشته ای رو که دوستش هم داری قبول بشی.دعا میکنم قبول بشی.ما هستیم تا هفته دیگه.وبلاگتو کنار نزار.حیفه.

    ReplyDelete
  2. korosh3000
    نمیدونم چرا نوشته ات من را در گریه فرو برد اما من برگشتم دنباله تنها سنگری که شما ها همسنگرهایی واقعی ازادی ایران و ایرانی را شناختم و به امید روزی که همه در هر سنگری که قلم مان میچرخد از ازادی ایران دفاع کنیم بیا دنباله هم یک سری بزن موفق و پیروز باشی دوست عزیز

    ReplyDelete
  3. امیر خان،دفاع میزنی یا فوروارد؟

    آخی کورش جان، چرا گریه ؟ نازنین

    ReplyDelete