پیام امیر

به خون بهای تو خون سیاه جلاد است


Balatarin

Thursday, April 15, 2010

بالاترینی می شویم!

دیشب خسته و کوفته اومدم خونه. گفتم بزار یه چرخی بزنم ببینم اینترنت چه خبره. ایمیل رو باز کردم و دیدم یکی از رفقا یه ایمیل داده به نام دعوتنام بالاترین.تو دلم گفتم فلانی میخوای سر کار بزاریا ولی وقتی باز کردم دیدم نه انگار واقعا فرستاده و اینجوری شد که بعد از یه سری تست هوش و آزماایشات پزشکی و آیین نامه و آزمون شهر و ... بالاترینی شدم.نام کاربری هم میخواستم greenboys بزارم ولی نشد شدم کلک (kelk)
شاید تا حالا نگفته باشم ولی گرین بویز من نیستم یعنی من جزوش هستم ولی خودش نیستم. گرین بویز یه گروهی بود که زمستون سال 87 تشکیل شد با چهار نفر و بعد از انتخابات اسمش شد پسران سبز و الان 27 نفر عضو داره و داره فعالیت میکنه!
نمیدونم جو بالاترین چه جوریه! شاید همیشه حسرت دنباله سابق رو بخورم.وقتی که با بروبکس حال میکردیم.لینک میدادیم و نظرات رو چت باکس میکردیم.با هم دیگه شوخی میکردیم و کری میخوندیم.
همیشه فکر میکردم وقتی جنبش پیروز بشه با رفقا تو دنباله قرار میزاریم همه میریم همدیگه رو میبینیم و کلی عکس میندازیم و میزاریم تو دنباله ولی حیف که خیلی ها دلشون شکست و رفتند.دل خودم هم شکست دیگه مثل قدیم به دنباله نگاه نمی کنم بخوام هم نمی تونم فقط علیرضا و صدف موندن و منم به عشق همین چند نفر قدیمی که هستند میام که سلام و علیکی میکنم.
فعلا که نوبالاترینی ام! هر وقت سوراخ سنبه های اونجا رو شناختم اونوقت میفهمم که بالاترینی ام یا دنباله ای!

4 comments:

  1. سلام امیر جون بالاترینی... خوبه بالاترینی هم شدی...ایشالله تو زندگیت هم بالاترین باشی
    ایشالله اونجا بهت خوش بگذره..منم بعضی وقتا خیلی دلم میخواد که اکانتی اونجا داشته باشم ولی خداییش محیطش با دنباله خیلی فرق داره
    البته برای افراد "دل سوخته" بهتره برید بالاترین عضو بشین.بخاطر اینه که محیط تون عوض میشه و بقول مامان بزرگا آب به آب میشید.منظورم یه استارت جدید با یه محیط جدیده.میتونم بپرسم این دوست فرشته ای که برات دعوتنامه فرستاده کیه؟
    دارم میمیرم از فضولی
    :D

    ReplyDelete
  2. یکی از رفقا.
    بالاترین به تصادف به بعضی از کاربرانش امکان ارسال دو دعوت نامه داده بود که این رفیقمون هم جزو اون افراد ود یکی از دعوت نامه ها رو داد به من یکی رو هم به یکی دیگه از بچه ها داد.
    خواست که اسمش رو نبرم!

    ReplyDelete
  3. پس از بچه های دنباله نیست دیگه

    ReplyDelete
  4. رفتی رفیق؟ به قول مادر بزرگم حوالت با چراغ نفتی! خوش بگذره گیرین جان!هرچند دلمون برات تنگ میشه کلک بالاترین

    ReplyDelete