پیام امیر

به خون بهای تو خون سیاه جلاد است


Balatarin

Saturday, April 24, 2010

رای منفی خوب یا بد؟

آب از سر من یکی که گذشت. میدونم گزارش تخلفهام به هیچ جا نمیرسه و خودم رو سبک نمیکنم.اما به دلیل علاقه ای که به دنباله دارم این رو میگم. رای منفی شده بچه بازی یه عده  اومدن تو دنباله همه اش رای منفی میدن به هرچیزی که فکر کنی منفی های بی ربط و بی پایه و اساس. یه نگاهی به این آمار بندازید:

آرای مثبت: 262 | آرای منفی: 147 : یعنی حدود 35 درصد رای منفی
آرای مثبت: 2430 | آرای منفی: 430 : یعنی حدود 16 درصد رای منفی

اسمشون رو نمیارم چون هم همه میشناسن هم نمیخوام متهم به نقض حریم خصوصی بشم
حالا آمار چندتا از بچه ها رو میبینیم که چون دوستام هستند و میدونم ناراحت نمیشن انتخابشون کردم :
hich : آرای مثبت: 79183 | آرای منفی:5348 یعنی کمتر از 6 درصد رای منفی
Lman: آرای مثبت: 16762 | آرای منفی: 0 : باورم نمیشه! یکی بگه ایراد از سیستم دنباله است!
moulin_rouge :آرای مثبت: 11913 | آرای منفی:218 : یعنی  حدود 1/7 درصد می گیریم 2 درصد
greenboys (خودم) :آرای مثبت: 9464 | آرای منفی: 107 یعنی 1/1 درصد می گیریم 2 درصد
latifzad :آرای مثبت: 23620 | آرای منفی: 196 : یعنی  0/8 درصد که  اینم میگیریم 1 درصد

نمیدونم اگه این دو دوست چیزی در لینکها میبینند که ما نمیبینیم یه توضیحی بدهند. اگه چشم برزخی دارند بگند از کجا گرفتند ما هم بریم یه جفت بخریم.
حال راه حل چیست؟
مهیار خان همونجوری که مارو سریع محروم میکردی چون به 1Arischen گیر میدادیم دو بار اینها رو محروم کن تا بترسند و دیگه بی مورد رای منفی ندهند.


2 comments:

  1. Shut up asshoule
    man be har linki ke eshgham bekeshe manfi midam be to ham rabti nadare.

    ReplyDelete
  2. این خواست مدیریت بود که من شما رو تحریک کنم و مدرک ازتون باشه تا هر وقت مدیریت رو زیر سوال ببرید سرکوب بشید. وگرنه مهیار و کیا اریا میتونستن یک نفر رو فدای همه کنن و منو اخراج کنن ولی از من استفاده بردن تا شاخ شما رو بشکونن تا مصل یه بچه خوب حرف گوش کن باشید.

    به هر حال من خیلی تغییر کردم میدونی چند سال از دنباله گذشته امیدوارم سلامت باشین همه شما ها

    ReplyDelete