پیام امیر

به خون بهای تو خون سیاه جلاد است


Balatarin

Thursday, April 22, 2010

آقای جمهوری اسلامی این روحیه انقلابی را تو به ما دادی!

به نام سبزترین وجود هستی
از طرف : محارب 
برای : جمهوری اسلامی

با توجه به اینکه در دوران کودکی ما شما به شدت تبلیغ مبارزه با ستم را میکردید و از شاه سابق ایران که به مردم ظلم کرد بد میگفتید و از مبارزان آن زمان به عنوان قهرمان نام می بردید ما هم از ظلم بدمان می آید.
تشویق های تمام مدت شما در مدارس و صدا و سیما حتی لا به لای برنامه های کودک ما را (مشتی خس و خاشاک) دارای روحیه  ظلم ستیزی کرد و برای رسیدن به آزادی که آن زمان فکر می کردیم بدست آوردیم مشتاق.
آقای جمهوری اسلامی دوران کودکی ما سرشار از سیاهی هایی بود که به خواسته ی شما بر دوران سبز کودکی مان سایه افکند.
در زمانی که هم سن و سالان ما در سایر کشورها در مدارسشان مشغول اجرای سرود و موسیقی و نمایش و تاترهای کودکانه بودند ما لباس های متحد شکل زمخت را بر تن می کردیم و در مقابل همکلاسی هایمان می ایستادیم تا سرود های انقلابی بخوانیم :
الله الله تو پناهی بر ضعیفان یا الله ....
به لاله ی در خون خفته شهید دست از جان شسته ....
22 بهمن روز شکست دشمن روز آزادی ما روز نجات میهن ...
اگر جلاد بی ایمان بخواهد خون ما ریزد من یاران به هم سازیم و بنیادش براندازیم ...
و بسیاری دیگر از سرودها که به ما حس میهن پرستی را تلقین میکرد.

آقای جمهوری اسلامی قهرمانانی که شما به ما عرضه کردید شهید همت بود برادران باکری بودند و محمد جهان آرا. شجاعت آنان برای حفظ میهن مارا شیفته ی آنان ساخت.این قهرمانان را الگوهای خود قرار میدادیم و با خواندن زندگی نامه هایشان اشک از چشمانمان جاری میشد. چگونه شد که حرمت اینان شکست؟ چگونه شد که فرزند شهید همت به دست لشکری که خود بنا نهاده بود بازداشت شد؟ چگونه شد همسرش به دست ماموران تو کتک خورد؟ چرا فرزاندان و همسران باکری ها با تو مقابله میکنند؟ چرا به دست تو آزار داده میشوند؟
آیا توقع دارید که با دیدن هتک حرمت خانواده های این عزیزان خون ما به جوش نیاید؟
آیا توقع دارید که به سادگی آن همه شهامتشان را از یاد ببریم؟

براستی که بزرگترین ضربه را خودتان به خودتان زدید.با این نیروی ظلم ستیزی که در وجود ایرانیان قراردادید سبب شدید تا با حداقل آگاه سازی , طرفدارانتان از شما جدا شوند و به صف مخالفانتان بپیوندند.

شما که کباده ی مذهب را داشتید با اسلام چه کردید؟ برخی از خانواده ها را با عبارتهایی مثل حکومت الهی و حفظ دین خدا و ... در کنار خود نگاه داشتید. آیا فکر کرده اید با تماشای فیلم های کشتار عاشورای 88 چه حسی به آنها دست میدهد؟ آیا تا به حال عکس العمل آنها را دیده اید؟
من دیده ام و میدانم که پاسخ آنها به نفع من و همرزمانم خواهد بود نه به نفع شما!
 میدانید که اولین سخن آنان چیست؟
آنان میگویند برای حفظ دین خدا هم که شده باید اینها بروند وگرنه اندک آبرویی که از مذهب مانده به دست جمهوری اسلامی از بین خواهد رفت!

ما میدانیم که مذهب برای شما بازیچه ای است برای حفظ قدرت ولی آنان اجازه نمی دهند که مذهبشان وسیله رسیدن به اهداف شما قرار گیرد.

آقای جمهوری اسلامی شما نه دیگر انقلابیون سی سال پیش نظیر نبوی و موسوی و کروبی و ... را در کنار خود میبینید نه خانواده های شهدا و سربازان ایران زمین در دوره ی جنگ هشت ساله را و نه مذهبیون را. تنها کسانی که برایتان مانده اند مشتی حزب باد هستند که با کوچکترین لرزشی ریزش خواهند کرد و پشت شمارا خالی می کنند.

امیر یک محارب

No comments:

Post a Comment