پیام امیر

به خون بهای تو خون سیاه جلاد است


Balatarin

Monday, February 1, 2010

امروز 12 بهمن 88

دوستم زنگ زد بهم گفت من الان انقلابم (کلاس کنکور داشته اونجا) گفت موتورسوارای پلیس و ماشین پلیس حضور گسترده ای دارند و رفت و آمد مردم نسبت به بقیه روزها بیشتر شده. ازم خواست بیام اینترنت ببینم چه خبره که متاسفانه خط ای دی اس ال من قطع بود و فکر کردم بدهی بالا آوردم ولی پسرعمه ام باهام تماس گرفت و گفت که اون هم خطش قطع شده. بعد از دو ساعت اینترنت وصل شد. به احتمال زیاد نا آرامی هایی امروز در خیابان انقلاب بی ربط با این قطعی اینترنت نباشه _ الله اکبر امشب رو یادتون نره ها!!!

3 comments:

  1. نمیدونستم وبلاگ داری امیرو.
    سلام دوسی.
    خوبه دیگه دائم در تماسیم.

    ReplyDelete
  2. آیه وبلاگم دارم! _ خوبه دیگه .آی دی یاهو رو هم که داری احتمالا از تابستون سال دیگه آی دی یاهوم همیشه آن باشه چون دارم یه کافی نت میزنم!

    ReplyDelete
  3. کافی نتم که بزنم فقط جای بچه های سبز هستش خودم رو همه سیستمها فیلتر شکن و یوتوب دانلودر نصب میکنم تا بروبکس راحت باشن

    ReplyDelete