پیام امیر

به خون بهای تو خون سیاه جلاد است


Balatarin

Tuesday, February 16, 2010

خاطرات شمال

خدمت بچه های خارج نشین (به خصوص دنیا خانوم) عزیز عرض کنم که دفعه قبل با پست شوله زردم خیلی حالتون رو گرفتم و حال کردم (خنده های شیطانی) امروز میخوام خاطرات شمال رو براتون زنده کنم. با اینکه خیلی خسته بودم ولی سفر حال داد چندتا عکس از جاده هراز و محمود آباد و نور (پارک جنگلی سی سنگان) واسه تون میزارم تا یاد گذشته ها کنید!

!برای بهتر دیدن تصاویر روی آنان کلیک کنید!


جاده هراز










پارک جنگلی سی سنگان (نور)




ساحل دریا (محمود آباد)

این هم رفیق جدیدمه!!!

ولی اینها فقط قسمت های خوب بود هنوز مردم دارن با بدبختی زندگی میکنن شاید باورتون نشه ولی عکس زیر خرابه نیست بلکه خونه ی یه خانواده ایرانیه!

2 comments:

  1. وای خدا.
    کجا بردی من رو؟ امیرو اینکار رو با ما نکن ابلیس کوچک و دوست داشتنی ما که گفتیم دربست میشیم آبجیت به شرطی که نا‌ مردی نکنی‌
    عکس ۲،۳ و دریا محشره
    شله زرد رو میپزم!! ولی‌ خدا اینا رو چیکار کنم؟راستی‌ تو این سرما شمال چیکار داشتین؟

    ReplyDelete
  2. تعطیلی 5 روزه خورد به تورمون ما هم با کله یه روزش رو رفتیم شمال.خیلی خوش گذشت جات خالی
    عکس ها رو هم پسرخاله ام انداخت. (حس زیبا شناسیش گل کرده بود)

    ReplyDelete